close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 女生這樣代表??
Mar 24th 2014, 18:38, by iwilltry

作者iwilltry (tryit)

看板Boy-Girl

標題[求助] 女生這樣代表??

時間Mon Mar 24 18:38:40 2014

小弟在大一下的時候認識了一個女生 她是班上的女生 大學生假日都會回家所以小弟在一下時有時會陪她搭公車 在經過幾次接觸 對對方感覺蠻好的 在班上時也時常跟她對到眼 到了二上 我敲她FB說 最近天氣變冷了 多注意保暖(當時寒流加期中考 她回我 哈哈知道啦 阿妳考得怎樣 我在簡單說明後 就回一句 那妳勒? 之後她卻沒有回= = 之後密了幾次 但都好像都等我下線才回 我當時認為對方對我應該沒意思 所以之後不常跟她接觸 但我卻常看到她會躲在暗處偷看我= =(已看到好幾次 到了2下 我FB疑似被她關聊天室 不想理他 她又會一直看著我 這代表??(連我朋友都說那個女生在偷看我了 先說好我蠻想跟那個女生交往的 但女生這樣我真的不知道在想捨了 是女生太害羞嗎?我該強攻? 請教各位高明阿 如果妳有看到的話別再躲我了阿 我在等妳阿~~~~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 182.234.87.20

aluba1203:狩獵,這讓我想到獅子獵物時會這麼做,欲擒故縱 03/24 18:43

karen810263:先別急著想交往,先相處一段時間再說吧 03/24 18:47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dooneroe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()