close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-社會
>即時新聞-社會 
evo

Extra 20% off all Outlet Wake Gear!
From our sponsors
天熱加宿疾 遠雄:趙藤雄日漸消瘦
Jun 23rd 2014, 04:12

遠雄集團董事長趙藤雄因涉弊案遭羈押禁見至今已第22天,他的長媳蔡佩真今早仍到台北看守所為他寄送番茄、芒果、芭樂等水果還有魚肉、青菜等食物,並送上一本室內設計書《這樣隔間,不後悔》。
 
遠雄集團副理楊舜欽說,趙藤雄這幾天身體狀況不是很好,因為他有內分泌失調、過敏等宿疾,又長期在吃胃藥導致不舒服,加上近日炎熱,讓怕熱的趙藤雄這些日子下來顯得更加消瘦,精神也不好,雖然已經決定暫不提抗告,但希望本案能盡快告一段落,早日讓趙出所。

北所指出,所方一直都有在注意趙藤雄的身體狀況,趙的生活起居都還正常,若他反映身體不適,會再安排醫師為他看診、檢查。(游仁汶/新北報導)

【更多新聞,請看《蘋果陪審團》粉絲團】



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dooneroe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()