Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
新手上路載人
Apr 6th 2014, 14:55

小弟考完機車駕照應該有一個月了吧

實際上路只有一次 就是載我爸去繳費

之前考駕照都是騎朋友的150

家裡是快不行的125

第一次上路載人整個不穩 而且很不習慣 龍頭不小心就會偏

是因為不習慣車子嗎? 還是純粹技術爛?

基本上我爸說要我載他練車 可是在網路上查 大部分人都說自己騎都穩定後 車況都掌握好再來載人

可是我想我爸不放心讓我自己一個人上路 所以要我載他 發生意外他直接在後面控制

請問有什麼解決辦法嗎? 還是就直接繼續載我爸上路累積經驗....

因為經過上次後我有點怕 而且小弟蠻容易緊張的

考駕照第一次超緊張七秒沒過

第二次習慣了 直線直接騎到尾 然後放慢等秒數夠過去

我知道路上跟考駕照難度差很多

是要說服我爸讓我自己騎熟 還是直接載他?

PS 我爸很大隻 蠻重的 剎車時整個撞過來害我嚇一大跳= =(他沒扶把手 腳也在兩邊懸空)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dooneroe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()