close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[心情] 倒數第二個男朋友真人女版
May 26th 2014, 03:44, by hubao

作者hubao (虎寶)

看板Boy-Girl

標題[心情] 倒數第二個男朋友真人女版

時間Mon May 26 03:44:04 2014

我覺得我真的是倒數第二個男朋友真人女版, 這一年內前跟前前都跟在我之後的女友結婚了, 我認真思考是否自己真的太爛, 導致他們後來隨便碰到一個都比我好, 知道這些消息我確實是很傷心的, 但我知道自己忘不了的不是他, 而是當時那段感情、 當時我的青春年華、 當時的轟轟烈烈。 其實從小我就是開朗的女生, 但自此前前離去後, 我的快樂、我的幸福、我的笑容, 都被一併帶走了、至今沒有回來, 屬於我的幸福額度, 就這麼用完了嗎? 我真的好羨慕他們…… -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.204.16.35 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1401047046.A.F9A.html

ererer:那當我一個月女朋友吧 05/26 03:45

ben7965:這樣樓上遇到到下一個就會結婚了 05/26 03:52

calorise:不用太悲觀唷 妳也會遇到妳的真命天子的 05/26 03:56

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dooneroe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()