Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
換前檔玻璃
Jun 22nd 2014, 00:57

前幾日去原廠換前檔玻璃,換完後也沒有很仔細檢查車身。(那時也晚上了)結果昨天要去裝隔熱紙時才發現車頂有兩個小酒窩在副駕駛座上方,因為車是我太太在開,所以酒窩我昨天才發現!開去保養廠問說有沒有可能是裝玻璃時用到的,廠方人員只跟我說他覺得是高速時被比教鈍的東西打到,所以沒掉漆只有酒窩。因為交車時沒仔細檢查,也只能這樣了。但是我左思右想應該是裝玻璃用到了!不然車頂怎麼會有酒窩。

我不是要上來取暖,只是想問一下大家有沒有可能裝玻璃時,工人不小心用手肘去頂壓到的。

車子是舊款 vios

winson

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dooneroe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()